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Aufsatz(elektronisch)#312. April 2018

The Impact of Emotional Words on Listeners' Emotional and Cognitive Responses in the Context of Advertisements

In: Communication research, Band 47, Heft 8, S. 1155-1180

ISSN: 1552-3810

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Buch(elektronisch)#420122 Versionen verfügbar

Psychophysiological measurement and meaning: cognitive and emotional processing of media

In: Communication series

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Aufsatz(elektronisch)#6Oktober 2001

The Effects of Message Valence and Listener Arousal on Attention, Memory, and Facial Muscular Responses to Radio Advertisements

In: Communication research, Band 28, Heft 5, S. 627-651

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1017. April 2023

The Effects of "Media Tech Neck": The Impact of Spinal Flexion on Cognitive and Emotional Processing of Videos

In: Communication research, Band 50, Heft 5, S. 584-609

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1119. Juli 2022

The Influence of Visual Frame Combinations in Solutions Journalism Stories

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 101, Heft 1, S. 230-252

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#126. November 2017

Triggering Insight: Using Neuroscience to Understand How Priming Changes Individual Cognition during Electronic Brainstorming

In: Decision sciences, Band 49, Heft 5, S. 788-826

ISSN: 1540-5915

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Aufsatz(elektronisch)#1315. Februar 2016

Effect of Vocal-Pitch Difference on Automatic Attention to Voice Changes in Audio Messages

In: Communication research, Band 46, Heft 7, S. 1008-1025

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#141. November 2013

Brand Communication with Branded Smartphone Apps: First Insights on Possibilities and Limits

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 5, Heft 2, S. 24-27

ISSN: 2628-166X

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